Saturday, December 3, 2011

BRAINSTORMING WEEK TWO : AYSE KUCUK



Her hafta yapmaya çalışacağım projem . Adını "brainstorming" koydum çünkü dolaylı yoldan anlatmama gerek yok ya da başka havalı bir ad koymaya çabalamadım diyelim.


BRAINSTORMING NEDIR?

Her hafta yaratıcı hisseden herkesle yapabileceğim bir çalışmadır.Sorular, çok basit , yalın ve anlaşılır. Cevaplar içinizden geldiği gibi olacak,tek istediğim kesinlikle çok çok düşünmeden bir anda cevaplanması.Çünkü herzaman ilk akla gelen fikirlerin,kelimelerin insanların kendisini en iyi ifade eden sözcükler olduğunu düşünürüm. Pat! diye söyle,bitsin. Düşük cümleler ,hatalı cümleler hersey kabul bu çalışmada. Eğer önümüzdeki haftalarda benimle bu çalışmaya katılmak isterseniz mail adresim işte burada:
egbecerikli@gmail.com Mail atın,bende soruları göndereyim.Birlikte "beyin fırtınası" yapalım.


 Merhaba Ayşe,

Brainstorming’in geçen hafta nasıl bir röportaj olduğundan bahsetmiştim,seninle biraz daha farklı bir şeklini yapmak istiyorum.Bu haftaki blog konseptim “Dream Big”.Seninle yaptığın tabloların ve hayatınla ilgili kısa bir fırtına yapalım,hadi başlıyoruz.


G : Senin yaptığın işlerde her zaman dikkatimi çeken ayrıntı tablolarının boyutlarının büyük olmasıydı. Gerçekten senin için o büyük alan ne ifade ediyor?

A:


G: Kullandığın malzemeler , boya seçimlerin tablolarına başlamadan önce kafanda belirlenir mi, yoksa herşeyi akışına bırakmak mı senin tercihindir ?

A: Zihnimde oluşan fikirleri kontrol altina alma hissinden hoşlanyorum,bu anlik bir süreç. Dolayısıyla hiçbir eserin öncesi yok.


G: Çalışırken ne tarz şeyler dinlersin ve müziğin senin işlerindeki yansımaları nasıl gerçekleşir?



A:







G: Yaptığın bazı işlerde self portrait yapıyorsun, kimi ,ne şekilde ve hangi ortamda resmetmek isterdin? Gerçekten merak ediyorum..

A: Self Portrait? WTF!!

G: İşinde gerçekten yapmak istediğin nokta mısın, yoksa” dream big “ mi dersin ve onun peşinden mi gitmeyi tercih edersin ?

A:


G: Ve tabiki senin “MODA” nasıl birşey ? 



A:  


G: ” FASHION “ kelimesinin her harfiyle kendi moda anlayışını oluştur.

A:   F oucault
      A bsurdity
      S elfhood
      H orror
       I mprovise
      O pposite
      N oise


     
 Ayse Kucuk'e ulaşın : http://www.aysekucuk.com/ 

No comments:

Post a Comment