Monday, December 19, 2011

ATLAS SOUND - PARALLAX


Bu haftaki favori albümüm  ATLAS SOUND 'un 7 kasım 'da yayınlanan üçüncü stüdyo albümü Parallax. Tanımayanlar varsa Deerhunter dan Bradford Cox 'un solo projesidir Atlas Sound. Ben geçen sene Barcelona'da 2010 Primavera festivalinde izleme fırsatı buldum, gerçekten inanılmaz bir sahne performansı vardı ,akşamüstü vakitlerinde çıkmıştı ama herkes izlemek için oradaydı.Ben tabiki en önden izledim. Primavera'dan birkaç fotoğraf ... 






 
Primavera'da Atlas Sound çok başarılı bir performans sergiledi.Sahnenin arkalarında hep gözüm başka birini daha aradı ama tabiki kimse yoktu.Cox'un sahnesinde sıkılmak mümkün bile değil,kesinlikle izlenmesi gerekli bir sanatçı kendisi..



 Parallax ' a dönecek olursak 1,5 ay oldu sanırım yayınlanalı ve ben hala dinlemeye doyamadım.Çünkü ,Bradford Cox 'un o kadar güzel bir sesi var ki, herhangi bir şarkısını dinleyince tadı damadığında bırakıyor ve tekrar tekrar dinleme hissi yaratıyor.Benim favori şarkılarım, albümle aynı ismi taşıyan Parallax, Bedroom Databank'tan Mona Lisa albümün en yüksek kalite şarkısı, Te Amo ve Praying Man. Ee tabiki geri kalan diğer şarkılarda güzel.Bir video ekleyeceğim, albümle ilgili biraz bilgi sahibi olun, tabiki albümü almadan önce..


                                                                    
                                                                              SEDUCE ME  ♥ PARALLAX

No comments:

Post a Comment