Wednesday, November 23, 2011

HOLY MUSTACHE VINTAGE CULTURE









Holy Mustache Vintage Culture 'ı 2010 yazında Barcelona - Atina gezimde tanıdım.Barcelona da Primavera müzik festivalinden sonra aynı tarihlerde Atina'da Mayıs-Haziran ayları içinde Synch müzik festivali yapılıyor. Diğer şehirlerideki müzik festivallerine nazaran daha küçük, fakat oldukça zevk alınabilecek ve tatmin olmuş şekilde ayrılabileceğiniz bir festival. Holy Mustache i The Meet Market eventinde tanıdım.Holy Mustache gerçekten çok farklı parçaları özenle bir araya getirmiş. Ben standlarını çok beğenmiştim, zaten ilginin bir çoğuda onların üzerindeydi. Ürün reklamlarını da çektikleri videolarla gayet başarılı bir şekilde yapmışlar. Festivalde farklı farklı vintage standlarını da fotoğraflamıştım,onlardan kareler...

                       

No comments:

Post a Comment